dilluns, 10 de desembre del 2012

Podcast: la Primavera de Vivaldi



Tothom coneix de nom els quatre concerts que conformen "Les Quatre Estacions" d'Antoni Vivaldi, i també tothom reconeix els primers compassos de l'obra. No es tracta d'uns simples concerts per a corda, perquè, com és sabut, contenen un missatge concret. Efectivament, constitueixen un exemple paradigmàtic d'allò que anomenem música programàtica: una música que segueix un argument concret.
En el podcast que adjuntem a continuació analitzarem el primer moviment i els temes que el configuren.

4 comentaris:

  1. Hola, company: M'ha semblat perfecte, és com si d'un comentari de text es tractés, que pot tornar a sentir-se cada vegada que sigui necessari, fins que quedin els conceptes clars. Una bona manera que els nostres alumnes gaudeixin de la música.

    ResponElimina
  2. Hola! a mi també m'ha agradat moltíssim, trobo molt interessant aquesta eina per aquesta disciplina. Si en penges més et seguiré!!
    Has pensat, per cert, dedicar-te a la radio? Res a envejar al programa de catalunya música!
    Salutacions!

    ResponElimina
  3. Exel·lent. M'ha encantat. Molt bo el só i molt didàctis els comentaris. Amb aquest material segur que poden treballar sols a casa, que és una de les finalitats de l'eina. T'animo a que en preparis més.

    ResponElimina
  4. Felicitats Joan! M'agradat molt! Una gran eina per fer servir a música. El meu marit el mestre de música de primària i la fa servir molt.

    ResponElimina